Friday, November 17, 2006

uke 46

Denne uken har hatt sine høydepunkt og sine nedturer inside 157.
Elise ble 18 år på tirsdag. Det måtte vi jo feire med brask og bram (eller hva det heter). Det ble Dollys, ølkjøp, boller med sjokolade inni, gode venner, mange venninner og mye gøy. Fordi hun fortjener det. :)

Ellers har vi hatt en del og gjøre, fra morgen til kveld. Jeg skal ikke ramse opp nå, for alt er lagt bak oss nå. Veldig deilig!
Planen nå er å gjennomføre vår egentreningsplan en uke vi ikke har mye å gjøre, det er nok langt fram i tid.. ;)

Nå er det langhelg snart. Etter vi har pint oss igjenom to timer med historie og religion, med ikke veldig interessant undervisning. Ingvild ser fram til Oslo og Elise til endelig å sette sine bein i plankebyen Fredrikstad igjen.

Lov ju folkz! Gi oss en liten kommentar da ;)

8 comments:

Anonymous said...

Hei jentene mine! :)
Høres ut som dere har nok å gjøre. Håper du hadde en kjempefin dag Elise på bursdagen din!
Ingvild, jeg gleder meg til du kommer til Tigerstaden i dag! Da blir det virkelig hæla i taket. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra skolen. Er skikkelig trøtt! Men vi snakkes jenter!
Dere er fantastiske!

Anonymous said...

Gratulerer med dagen som var. Hvordan går det på sørlandet?

Anonymous said...

Hei dette var litt drøyt. Tipper jens ikke hadde likt å se dette! Sava

Elise&Ingvild said...

Einar: Tusen takk for det:) Jeg hadde en helt fantastisk dag, så det var gøy.Alt bra, men mye slit, så energinivået er ikke alltd på topp.

Roger: Pappa har ikke vondt av det han ikke vet;) KOmmer du på besøk snart?

Anonymous said...

digg med fri endelig:) håper dere koser dere hjemme.. NYT DET:)

love love

Anonymous said...

Det skal du få om du blir med:P

Anonymous said...

Hva tror du skjer hvis onkel googler Espeland? Finner han bloggen da?

verdt å tenke over...

Anonymous said...

PS: velkommen innom bloggen min belckern.blogspot.com