Saturday, November 11, 2006

Hverdags foto


Hvorfor tror du Elise sitter og leser historie halv naken?
a) Vi tar bilder til Husmorkalenderen vår, og skoleflink som hun er må hun være november-nerden.
b) Hun konsentrer seg best med så lite klær som mulig.
c) Hun har smurt seg inn med brunings serviett før Krympefesten, og våkner opp skjoldete dagen derpå.


Hvorfor tror du Ingvild sitter i bare håndkledet med datan foran seg?
a) Hun går alltid rundt sånn etter hun har dusja, så det er jo ikke noe spesiellt med det
b) Hun skal skremme bort gutta som måtte prøve seg på å komme på besøk
c) Det motsatte av alternativ b

(Beklager til dere som måtte bli støtt av innholdet i denne posten, men det er en del av hverdagen inside 157.)

8 comments:

Sigrid said...

Alternativ c og a! =)
jeje... sånn er livet

Anonymous said...

Dere går jo alltid nakne, så...

Anonymous said...

Jeg HÅPER det er c) og a) ;)

marenioslo said...

eg saknar dykk.
eg vil leike med dykk.

Elise&Ingvild said...

maria, du skal slippe å bekymre deg. For elise var det hele et engangs tilfelle, hun kommer nok aldri til å gjenta det.. hun var VELDIG brun NOEN steder fredagsmorra ;)
Og jeg synes absloutt lufttørking er best.

Maren: Oss to i oslo på mandag/tirsdag? :D

-ingvild-

Anonymous said...

husmorkalender ja, jeg bare sier det: husmorkalender. det må nok ordnes. selv om de bildene var kanskje i det distrigste laget. vi går jo på en kristen privatskole.

Elise&Ingvild said...

jeg er egentlig i mot en husmorklaender, så jeg stiller ikke opp...

Anonymous said...

husmorkalender teit, bruk klær