Wednesday, November 01, 2006

et rotete liv


(illustrasjonsfoto, dette er ikke nå)

Nå er det en småkrise her! Rommet vårt er så rotete at vi ikke finner noen ting.
"Eeeeelise... hvor er jakken min?!"
"Iiiiiingvild... hvor er mattaboka mi!?"
"Eeeelise... jeg finner ikke dagboka mi!"
"Iiiingvild.. har du sett skoene mine?"
"Eeelise.. der datt det et til bilde av veggen. Jeg lar det bare ligge"
"Iiingvild.. skolebøkene våre raser ut av hylla. Jeg legger dem på pulten, så gjør vi lekser på stua!"
og sånn kan vi fortsette i det uendelige. Noe må gjøres, og det snart!

Antageligvis ligger alt sammen under haugen av 2 dyner, 9 puter, 13 kosedyr, 2 sengetepper og noen lag med klær, alt sammen i enden av senga til Ingvild.

5 comments:

marenioslo said...

Pass på så dere ikke mister dere selv!
Dere er verdifulle!
:)
Gleder meg til å se dere im orgen!

Anonymous said...

Jeg er helt enig med ho marenioslo ;)
Dere må ikke miste dere sjæl.. Elise må vertfall ente bli borte. Da blir jæ lei meg.. Hehe...

Blir hyggelig å se dæ igjen Elise når den tid kommer...
Ta vare på deg selv!

Gro

Elise&Ingvild said...

vi klarer så vidt å ikke miste oss selv i rotet.. maren får ta oss med på en "finn deg selv" opplevelse i morra. :)

rot er frustrerende, og i alle fall når det er så ille at man unngår å være på rommet... og dermed unngår å rydde. Men nå kan vi jo skylde på skolen og vision. Og det siste er verdt litt rot! :)

Lena said...

Heilt rækti!!! Noe må gjøres!!!!!!!!! :)

Anonymous said...

Hei gro! Så du stakk inom her, så koselig! Jeg skal nok klare å ikke miste meg selv vettu...jeg har jo både Gud og samboernmin til å passe på meg:)

Gleder meg til å se deg igjen!