Monday, December 25, 2006

God Jul!

Jeg vil på vegne av oss begge to ønske alle våre lesere en fantastisk fortreffelig velsignet god jul! Håper alle dere kjente og kjære nyter julefreden og spiser dere gode og mette på mammas mat. Men som en liten oppfordring på Elise-vis; en jul uten Jesus har ingen verdi!

Julen i nord er lik alle andre juler, akkurat slik den skal være. Det eneste er at den hvite julen er byttet ut med en grå og vindfull jul, noe jeg ikke kan si jeg liker, men bare må akspetere. På tross av dette har vi alt vi trenger inne i huset; familie, mat, tv, bøker og godteri. Gårsdagen bringte med seg nye ting å leke med.

Hvordan julen er på Østlandet vet jeg lite om, så jeg kunne tenkt meg at Elise skrev noen ord om dette når hun oppdager min oppdatering. ;) Er jo tross alt litt uvant at vi lever så ulike liv som vi gjør i disse tider.

Og til dere andre, fortell oss om deres jul på kommentarene! :)

Igjen, GOD JUL fra oss inside157

2 comments:

Belcker'n said...

Takk for en fin julefeiring i går. Snakkes i morra.

Tina said...

Ingvild, julen i nord er som regel fantastisk, men i år har jeg ikke noe julestemmning! Det skyldes i stor grad manglen på snø og overfloden på regn..

Istad var jeg ute og kjørte bil, og en julesang kom på radioen. Det høljeregna, og alt ble bare feil, og jeg følte meg tvunget til å bytte radiokanal!

God jul Ingivld og ELise:)