Wednesday, October 25, 2006

hmm..

jeg skjønner meg ikke på blogspot jeg...

5 comments:

Anonymous said...

Grattulere med dagen har du fått dette til.

jess jess! mi snakkes =)

Anonymous said...

e det altså et menneske tell i den store verden som hete karen elise?! juuuu!!!! tell mi.. æ heita det iaffall... kuleste navnet evver!!

Sigrid said...

Jeg kjenner tre personer som heter Karen Elise... Vakkert navn ;)

Anonymous said...

Heisann sveisann! Artig å høre fra en navnesøster! Det er ikke alt for ofte jeg snakker med andre med det navnet..bortsett fra bestemor da..som bor rett oppi høgget. Javel..så hvem er du?

_Karen Elise_

Anonymous said...

hete hu å det?! gøy:).. æ e oppkalt etter begge oldemødrene mine:).....hehe... vell, æ kommer fra det vakkre nord... røtter fra mosjøen, ballangen og narvik... faktisk slekt med hjulstad langtlangtlangt utti.. sånn at vi egentli ikke e det, men e det lell... bor nu i trønderland åg nyte tilværelsen:) kult med navnesøster ass!!