Monday, October 23, 2006

Endelig ikke jomfru mer!

Ta det med ro, jeg snaker ikke om den berømte møydommen man skal spare til man er gift. Jeg snakker derimot om at jeg i dette sekund mister min "jomfruhet" innen blogverden. Jeg har oftet sittet på kvelden å gjort ingen ting mens Ingvild har styra og ordna med dette blogg- greiene. Ærlig kan jeg si at jeg synes det har virka lit spennende, men for de som kjenner meg godt kommer det kanskje ikke som noen overraskelse at jeg aldri har fåt summet meg til å lage min egen. Derfor, all ære til Ingild som nå har introusert meg til blogg- verden.

Så kjære bloggere, ikke- bloggere, venner, kjente og ukjente, dere har nå den ære av å lese mitt første blogg- innlegg i historien. Gratulerer!:P

Undertegnet Karen Elise

2 comments:

marenioslo said...

akkurat nå savner jeg dere to så mye at jeg nesten er på gråten. (her skulle det vært et utropstegn, men knappen er borte).
Glad i dykk.

Elise&Ingvild said...

vet du hva maren, i dag gråt jeg faktisk litt fordi jeg savnet deg så.. blant mange andre ting da.
det var så koselig å ha dere her igjen i helga!

- ingvild